Korištenje micro:bita u razrednoj nastavi

Micro:bit je posebno osmišljeno mikroračunalo namijenjeno za učenje programiranja i razvoj digitalne pismenosti učenika i učitelja.

Sa svojim značajkama i mogućnostima može se koristiti kao nastavno sredstvo za izvođenje postojećeg sadržaja na digitalno kreativan način u svim dijelovima nastavnog sata, u različitim predmetima razredne nastave, ne samo na nastavi informatike.

Učenici su podijeljeni po grupama. Svaka je grupa koristila micro:bit (bez programiranja) za vježbanje sadržaja iz različitih predmeta: matematike, tjelesne i zdravstvene kulture, glazbene kulture i informatike.

Micro:bit u nastavi matematike – Učenici su micro:bit koristili kao uređaj koji učeniku zadaje zadatke zbrajanja, oduzimanja i množenja brojeva s opcijom provjere rješenja. Učenici su samostalno, svojim vlastitim tempom rješavali zadatke i provjeravali svoju točnost.

Micro:bit u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture – Učenici su micro:bit koristili kao uređaj koji broji broj napravljenih trbušnjaka i broj postignutih tapinga rukom.

Micro:bit u nastavi glazbene kulture – Učenici su micro:bit koristili kao uređaj koji učeniku zadaje ritmove koje treba ponoviti koristeći zvečku ili triangl. Micro:bit su koristili i za stvaranje instrumenta od banane i naranče. Jednom rukom su držali bananu, a drugu ruku su koristili za sviranje po naranči.

Micro:bit u nastavi informatike – učenici su pomoću micro:bitova ponovili znanje o digitalnim uređajima i zaštiti osobnih podataka rješavajući kvizove.

Na kraju su s micro:bitovima odigrali igre Kamen, škare i papir i Uhvati točku.

Skip to content